2014. január 6., hétfő

9. rész

Harry

 - Te énekelsz? - kérdezte tőle Louis félve, mert a lány elég idegesen nézett rá.
 - Igen - válaszolt flegmán, miközben a kék, kockás-inges srác és közte, néma kommunikáció zajlott le.
 - Oké srácok! - csapta össze a kezeit Paul. - Meg kell oldanunk ezt a problémát.
 - Mondtam már, hogy lemondok az útról. Adják oda másnak - nézett Paulra Jade.
 - Én pedig nem győzöm ismételni, hogy nem lehet, mert élőshow volt. Köt minket a szerződés.
 - De én nem tudok egy hónapra lelépni, mert akkor szarban hagyom a zenekart - mutatott a fiúkra. - Fellépéseink vannak, nem mondhatjuk le, mert ők ebből élnek. Értse meg, nem tehetem meg velük - mondta könyörgő hangon a menedzserünknek. Úgy látszik, nagyon aggódik a barátaiért. Lehet, hogy nem is olyan rossz természetű, csak minket nem bír?
 - Értem én, de te is értsd meg, ha én most nem viszlek el, vagy más jön helyetted, akkor minket kikezd a sajtó, hogy csalók vagyunk. Ez ártana a fiúk hírnevének és ezt meg én nem hagyhatom.
Sakk-matt. Néma csendben ültünk, szempárbajt vívva hol az egyik, hol a másik előttünk ülővel. Paulon látszott, hogy ezerrel pörögnek a fejében a fogaskerekek. Végül is Liam volt az, aki megtörte a csendet.
 - Mi lenne, ha velünk jönnének és fel lépnének előttünk? Ez nekik is és nekünk is jó lenne.
 - Nekünk miért is? - néztem rá értetlenül.
 - Mert elmondhatnánk a sajtóban, hogy segítünk a feltörekvő együtteseknek - magyarázott lelkesen.
Paul úgy nézett rá, mintha most látná először, majd széles mosolyra húzódott a szája.
 - Ez jó, ez nagyon jó! Ti mit szóltok hozzá?
 - Nem - vágta rá a lány pont akkor, mikor a piros kockás is megszólalt.
 - Átgondoljuk.
 - Damien, ezt te sem gondolhatod komolyan? - nézett rá villámló szemekkel.
 - JB, ez most nem csak róluk szól - bökött a fejével felénk.
 - De ez... - nem tudta folytatni, mert a kék kockás (Joe?) elkapta a kezét.
 - Baby, ezt beszéljük meg kint - intett az ajtó felé, mire a lány felállt és már húzta is ki a két srácot.
 - Bocsi, de ezt meg kell vitatnunk - szólt vissza a válla felett Damien.
 - Csak nyugodtan - legyintett a menedzserünk, majd mikor becsukódott az ajtó, az asztalra borult. - Miért nem mehet minden gördülékenyen?
 - Baby? - húzta fel a szemöldökét Louis.
 - Gratulálok BooBear, neked megint csak a lényeg maradt meg - nevettem fel keserűen, mert ha akartam, ha nem, nekem is megütötte a fülem a szó, amivel a srác Jadet szólította.
 - Ők együtt vannak? - néztünk kérdőn Paulra.
 - Úgy tudom, hogy nem.
Valamiért megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt.
 - Tudsz valamit erről a Hellboysról? - érdeklődött Zayn.
 - Csak annyit, hogy punk, rock zenekar és inkább feldolgozásokat adnak elő.
 - Kitől?
 - Avril, TH, mit tudom én - tárta szét a karját tanácstalanul.
 - Milyen hangja van a lánynak? - firtatta tovább Zayn.
 - Nem tudom - vallotta be Paul. - Még nem hallottam.
Megfagyott a levegő a szobában. Döbbenten néztünk a menedzserünkre.
 - Te úgy ajánlottad fel nekik, hogy játszhatnak előttünk, hogy még nem is hallottad őket zenélni? - háborodtam fel. - És ha szarok? Lejáratnak minket?
 - Erre nem gondoltam - nyögött fel. - Ha visszajönnek beszélek velük, hogy szeretném őket meghallgatni.
 - Mi is - jelentettem ki, és a többiek is bólogattak.
 - Oké - egyezett bele Paul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése