2014. január 29., szerda

21. rész

Joe

   Mikor leértünk a medencéhez, a fiúk már ott voltak. Egymást fröcskölték a vízben, egyedül Zayn ült egy nyugágyon, távol a többiektől.
 - Te miért nem vagy velük? - kérdeztem kíváncsian.
 - Nem vagyok oda a vízért - húzta el a száját, miközben a szemét Jadera tapasztotta.
  A lány épp a köntösét vette le, ami alól előbukkant tökéletes teste. A medencében abba maradt a baromkodás. Az összes fiú JB-n legeltette a szemét. Nem kellett gondolatolvasónak lennem, hogy tudjam, mi jár a fejükben. Nem minden hátsó szándék nélkül javasoltam a medencézést. Ráakartam jönni, hogy melyik fiúnak volt köze a lányhoz, akit szeretek. Igen, szeretem. Ő még csak nem is sejti, hogy mit érzek iránta, mert ha rájönne, akkor megváltozna a kapcsolatunk, amit én nem akarok. Fontos nekem. Mikor belebonyolódtunk ebbe a "csak szex és más semmi" kapcsolatba, még nem tudtam, hogy idővel másképp kezdek el érezni iránta. Szép lassan azt vettem észre, hogy beleszerettem. Mikor lefeküdt a bátyámmal azt hittem, hogy beleőrülök, de tudtam, hogy nem jelentett semmit neki. Damiennel megbeszéltük a történteket és ő akkor jött rá, hogy szerelmes vagyok a lányba. Türelemre intett és adott pár tanácsot, hogyan kezeljem a helyzetet. Most pedig árgus szemekkel tanulmányozom a fiúk arckifejezését, hátha rájövök, hogy melyikük bántotta meg Jadet. Sajnos a perverz gondolataikon kívül, semmi mást nem tudtam leolvasni az arcukról.


Harry
  
   A torkom kiszáradt, a szívem hevesebben kezdett dobogni és a farkam akaratlanul is megmozdult, mikor megláttam a lányt abban a parányi fürdőruhában.
 - Büntetni kéne az ilyen kinézetet - mordult fel mellettem Louis. Egyetértettem vele, de a szememet nem tudtam levenni a lányról. Meg kell kapnom - zakatolt a fejemben és még én is megijedtem a vágytól, amit Jade váltott ki belőlem. Végig néztem a testén és elképzeltem, ahogy az összes tetoválását végig csókolom rajta. Oldalra fordult és megcsillant valami a köldökében. Ó, mégegy piercing. Vajon máshol is van neki?
 - Ne bámuld már ennyire, mert nem marad rajta ruha - lökött oldalba vigyorogva Niall.
  Elkaptam a tekintetem róla, mert tényleg feltűnő lehetett, amit csináltam.
 - Basszus, azt hiszem rossz ötlet volt ez a fürdés - nyögtem, mert a nadrágom már sátor formát vett fel a víz alatt.
 - Szerintem is - vigyorgott rám Louis és sokat mondón nézett a víz alá, ahol az ő nadrágja is hasonló alakzatot öltött.
 - Hát, egy darabig még nem megyünk ki - mondtam sóhajtva, majd elkezdtem úszni, hátha az eltereli a gondolataimat. A többiek csatlakoztak hozzám. Azért el-elkalandozott a tekintetem a lány felé, aki élénk beszélgetésbe merült a barátaival. Néha beletúrt a hajába és nekem olyan ismerősnek tűnt ez a mozdulat, hogy abbahagytam az úszást és próbáltam koncentrálni, hogy rájöjjek, kinek a mozdulataira emlékeztet, de nem sikerült. Az agyam helyén egy fekete űr tátongott.
 - Harry? - szólongatott Niall. - Gond van?
 - Mi? - tértem magamhoz. - Ja, nem, csak elgondolkodtam.
  Szőke barátom áthatóan nézett rám, mintha ő tudna valamit, amit én nem.

2 megjegyzés:

  1. szia.. hát..húúú.. meg hűűű... ma olvastam el az elejétől..és amikor láttam hogy ma rakod fel a mostani fejezetet alig bírtam kivárni... tetszik és várom mi lesz ennek a folytatása... hogy reagál majd Harry.. vagy Joe.. amikor kiderülnek a dolgok... további sikereket :D Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Először is köszönöm, hogy írtál. Örülök, hogy tetszik a történet és hogy várod, hogy mi lesz a folytatás. Annyit elárulok, hogy nagyon az elején vagyunk még a dolgoknak. :D Lassan, de biztosan ki fog derülni, hogy mit titkol Jade. Addig is jó olvasást a következő részekhez. Pusszancs: Dolores

      Törlés