2014. január 4., szombat

8. rész

Harry

 - Ez olyan  izgi - röhögött Niall -, mintha a szülinapi ajándékra várnánk.
 - Ja, csak itt él az ajándék és állítólag "űberszexi" - tette macskakörömbe a szót Louis.
Kinyílt a liftajtó és mi kivágódtunk rajta. Öles léptekkel, egymást lökdösve, siettünk Paul irodájához, ahol az ajtó előtt megálltunk, megigazítottuk a ruhánkat és a hajunkat. Erőteljes kopogás után lenyomtam a kilincset, majd beléptünk. Paul az asztalnál ült, vele szemben két tök-egyforma, fonott hajú srác nézett ránk meglepődve.
 - Öhm... Bocs Paul, de azt hittük... - kezdtem magyarázkodni, de közbevágott.
 - Sziasztok! Semmi gond, gyertek csak be. Ők itt Damien és Joe McIntry - mutatta be a fiúkat, akik első ránézésre elég szimpik voltak. Kezet fogtunk velük, majd helyet foglaltunk a kanapékon. Épphogy letettük a seggünket, mikor kopogtak . Kinyílt az ajtó és mi tátott szájjal néztünk végig a belépő lányon.


 - Azt a rohadt... - csúszott ki a számon, de ahogy elnéztem, a többiek is pont így gondolták. A lány nem zavartatta magát, megállt előttünk és fürkésző tekintettel nézett végig rajtunk.
 - Srácok - szólalt meg Paul -, bemutatom nektek a nyertesünket, Jade Blackwoodot. Jade, ők pedig itt Zayn, Harry, Liam, Louis és Niall - mutatott be minket.
 - Sziasztok - húzta el a száját.
 - Szia - tért magához elsőnek Liam. - Liam Payne - nyújtotta a kezét a lány felé.
 - Jade Blackwood - rázta meg  -, de a barátaimnak csak JB, ezért szólíts Jadenak.
Döbbenten néztünk a lányra. Direkt szívózik velünk? Niall nem hagyta magát.
 - Niall vagyok és szeretem a szép lányokat - ölelte magához, hátha zavarba hozza, de nem sikerült.
 - Reméltem, hogy igazak a pletykák és melegek vagytok, de ezek szerint te nem vagy az - sóhajtott lemondóan.
Elhűlve pislogtunk rá. Mi ez, egy vicc? Kérdőn néztünk Paulra, aki az orrnyergét masszírozva kezdett bele a magyarázatba.
 - Az az igazság, hogy Jade nem igazán szereti a zenéteket... - kezdte, de a lány közbe vágott.
 - Ez így nagyon lightos. Nemhogy nem szeretem, ki nem állhatom - nyögte, majd leült a fonott hajúak közé.
 - Nem értem - néztem rá most már mérgesen -, akkor mi a faszért jelentkeztél a játékra?
 - Harry! - szólt rám Paul, de ez most cseppet sem érdekelt.
 - Elvetted a lehetőséget valaki olyantól, aki szeret minket - emeltem fel a hangom.
 - Tisztázzuk, nem én jelentkeztem erre a hülye játékra! - nézett rám dühtől csillogó szemekkel. Hozzáteszem gyönyörű szemekkel. - Egy idióta ribanc azt hitte, hogy jó hecc lesz megszívatni vele, ha beküldi a megfejtéseket a nevemben. Szerintem ő sem gondolta, hogy pont én fogok nyerni.
 - Mi oka lett volna rá? - hitetlenkedtem, mert elég ócska szövegnek tűnt. Nem ő válaszolt, hanem az egyik srác.
 - Patrícia interjút készített velünk és JB nem úgy válaszolt, ahogy kellett volna. Szó esett rólatok is, mire ő elmondta a khm...a véleményét.
 - Interjú? - kérdezte Zayn a fiútól, mert ahogy elnéztük, Jade nem óhajtott tovább kommunikálni velünk.
 - Suliújságba - magyarázta a srác. - Mi is zenélünk, persze csak kicsiben - vigyorgott.
 - Ki az a mi? - tudakolta Niall.
 - Joe, az öcsém - mutatott a másik fonott hajúra -, Pete, Adam, Jade és én. Mi vagyunk a Hellboys.
 - Jade a háttértáncos? - kérdeztem rosszmájúan, mire az említett rám kapta izzó zöld szemeit.
 - Ő az énekesünk - szólalt meg a Joenak nevezett srác, kicsit sem barátságosan.
Ha eddig nem voltunk lesokkolva, most megtörtént.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése