2014. január 10., péntek

12. rész

Jade

   Zsebre vágtam a kezem és lassan, sétálva indultam meg a házunk felé. Messze volt, de nem bántam, mert így legalább volt időm rendet rakni kusza gondolataim közt. Belépve a lakásba, megcsapott az állott, dohos szag. Kinyitottam az ablakokat, hogy kiszellőztessek. Óriási kupi volt mindenhol. A hamutartókból kifolyt a rengeteg csikk, üres üvegek hevertek a lakásban szanaszét. Hatalmas sóhaj után erőt vettem magamon és kitakarítottam. Pont befejeztem a mosogatást, mikor meghallottam a bejárati ajtó nyílását. Testem megfeszült, mert nem tudtam mi vár rám. Apám dülöngélve lépett be a konyhába.
 - Hazataláltál? - kérdezte borgőzös lehelettel.
Nem válaszoltam, csak bólintottam.
 - Mi a kaja? - nyitotta ki a hűtőt, ami üresen nézett vissza rá. - A kurva életbe! - csapta be az ajtaját. - Arra sem vagy képes, hogy csinálj valami kaját? Bezzeg a lábad szét tudod pakolni mindenféle jöttmentnek! - ordította és rájöttem, hogy mégse volt jó ötlet haza jönni. Mielőtt a szobámba mehettem volna, elkapta a karomat, majd a hajamba markolva, megrázta a fejemet.
 - Kurválkodni tudsz, de a dolgodat elvégezni nem! Adok én neked! - szinte habzott a szája, szemei zavarosak voltak az alkoholtól. Lendült az ökle, amivel hatalmasat ütött az arcomra. Könnyek csípték a szememet, de nem engedtem lefolyni őket. Már régen nem sírtam előttük, mert ők csak kihasználták a gyengeségemet és még jobban belém rúgtak. Az ütéstől a földre estem és tudtam, ha nem lépek le, előveszi a szíját és azzal mutatja ki, hogy ő az úr a háznál. Felpattantam, és amilyen gyorsan csak tudtam, a bejárati ajtót feltépve, kiszaladtam az utcára. Még a sarkon is hallottam az üvöltését, de nem érdekelt. Rohantam, ahogy csak tudtam és az ismerős ház előtt megállva, becsöngettem. Nem kellett sokat várnom és nyílt az ajtó. Joe nézett rám mosolyogva, majd mikor meglátta az arcomat elkomorult.
 - Mi történt? - ölelt magához és húzott beljebb a házba.
 - Apa - nyögtem ki rekedten.
Nem kellett többet mondanom, mert ebből is megértett mindent.
 - Gyere! - vont az ölébe. Ringatott, és a fülembe dúdolt, míg lenyugodtam. Percekig ültünk így.
 - Köszi - néztem rá hálásan, miközben szemem már az ajkát pásztázta. Szükségem volt rá és ezt ő is tudta. Viharos gyorsasággal estünk egymásnak, miközben letéptük a másikról a ruhát. A lakásban mindenfelé szétdobálva mutatták utunkat az emelet felé. A szobájába lépve, berúgtuk az ajtót magunk mögött. Joe a falnak döntött, keze a testem minden porcikáját végigjárta. Csókja heves volt és a fellegekbe repített. Nyelvpiercingjeink össze-összetalálkoztak, izgató érzést kiváltva belőlünk.
 - Baszd meg - nyögte a nyakamba, mikor megérezte kezemet a boxerében.
 - Inkább te - néztem rá somolyogva, vágytól remegve, de nem hagytam abba a kínzását.
 - Megőrjítesz - simított végig a lábamközt, ami már csak rá várt. Lehúzta a bugyimat és megemelt a combjaimnál fogva. Nem vacillált, egy erőteljes lökéssel belém csusszant. Felsikítottam az érzésre és teljesen átadtam magam neki. Most nem simogatós, szeretkezős szexre vágytam, hanem egy kiadós dugásra, amivel kisöpröm magamból a felgyülemlett haragot és fájdalmat. Joe erőteljes lökésekkel vezetett a csúcsra. Egyszerre robbant fel velünk a világ. Erőnktől elhagyatva csúsztunk le a fal mellett. Joe az ölébe vett és úgy pihegtünk.
 - Állati volt - vigyorgott rám, miközben a szája a nyakamra tapadt és egy apró foltot hagyva hirdette, hogy mit is csináltunk az előbb.
 - Szerintem is - nyaltam végig az álla vonalát, amire egy mély morgással válaszolt.
 - Bébi, ha nem állsz le, újra neked esem.
 - Mi tart vissza? - néztem rá csábosan, mert nem lett volna ellenemre még egy menet.
 - Csak annyi, hogy mindjárt tele lesz a ház a "kedvenc" együtteseddel - morogta, de közben a keze már a melleimet kényeztette. Lehajolt és a szájába vette az egyik bimbót. Óvatosan a fogai közé csípte, majd megszívta. A vágy tüzes paripaként száguldott végig a testemen. Nem bírtam magammal. Szembe fordultam vele és a nyakára tapadtam. Tudtam, hol vannak a gyenge pontjai és ezt most ki is használtam. Rekedt nyögések és sóhajok hagyták el a torkát. Éreztem, hogy tettre kész. Picit megemeltem magam és ráültem újra keményen ágaskodó férfiasságára. Szemei, amik eddig csukva voltak, most kipattantak és elfelhősödve fúródtak az enyémbe. Mozogni kezdtem. Joe a csípőmbe markolva segített benne. Először csak lassan, majd egyre gyorsabban hajszoltuk egymást a kielégülés felé. A csúcs előtt rátapadtam az ajkaira, mert nem bíztam magamban, hogy csöndben tudok maradni. A testemben felgyülemlett energiák egy helyre kúsztak, éreztem, hogy nem kell sok és az orgazmus újra elsöpör minden rosszat a testemből és az elmémből.
 - Nyisd ki a szemed - suttogta Joe és én engedelmeskedtem neki. Szemeinket egymásba fúrva vártuk a megsemmisülést, ami nem sokat váratott magára. Hatalmas nyögés szakadt fel a torkomból, mikor megtörtént. Érdekes volt látni a másik szemében végbe menő változásokat, de egyben izgató is. Lihegve vártuk meg, míg testünk utórezgései elcsendesednek.
 - Nem tudom, hogy te, hogy vagy vele, de ez egyre jobb lesz - simította ki a hajamat az arcomból.
Csak bólogatni tudtam. Nem akartam még visszatérni a valóságba, így olyan közel bújtam hozzá, amennyire csak tudtam. Mentsvárként használva őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése