2014. január 27., hétfő

20. rész

Jade

   Hosszú volt az út és fárasztó. Majd 14 óra repülés után, elgémberedett tagokkal szálltam ki a gépből és indultam a többiek után. Különbusz várt minket, ami a szálodánkhoz vitt. Utazás közben az ablakon kinézve csodálhattam Los Angeles pulzáló életét. A rengeteg embert, a hatalmas épületeket. A hotel előtt kiszálltunk a minket szállító járműből és hatalmas ásítások közepette vettük át a szobánk kulcsait, majd foglaltuk el azokat. Paul úgy intézte, hogy én a barátaimmal egy szobába kerüljek.
 - Jade, melyik ágyon alszol? - nézett rám Dam.
 - Mindegy - vontam meg a vállam.
 - De mégis, válassz már - sürgetett.
 - Akkor ez az enyém - dőltem végig a hozzám legközelebb lévőn. A fáradtság ólomsúlyként nehezedett a testemre. Szemem lecsukódott és máris átléptem álomország kapuját.

                                                                ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~

 - JB - szólongatott egy hang, kiszakítva engem a jóleső semmiségből. - Kellj fel, mennünk kell reggelizni.
 - Még egy kicsit - húztam a fejemre a takaróm.
 - Gyere, mert a többiek már lent vannak - rántotta le rólam a fedezékemet Joe. - Gondolom, még zuhanyozni és átöltözni is akarsz, mert tegnap este hamar kidőltél - hallottam a hangján, hogy vigyorog. Hogy lehet valaki korán reggel ilyen undorítóan jókedvű?
 - Fogd be - morogtam, de azért kikászálódtam a puha ágyneműből. Végig néztem magamon és halványan úgy derengett, hogy nem bugyiban és melltartóban estem be az ágyba.
 - Én vetkőztettelek le - válaszolt, ki nem mondott kérdésemre a barátom -, gondoltam, kényelmesebb így aludni.
 - Köszi - eresztettem meg felé egy halvány, reggeli mosolyt. Bőröndömhöz léptem és tiszta ruhát elővéve, a fürdőbe vonultam. Rekord gyorsasággal készültem el.
 - Mehetünk - álltam meg az ajtóban.
  Kilépve a szobánkból, Joe bezárta azt, majd a lifthez mentünk és pár perccel később csatlakoztunk a többiekhez.
 - Mi a terv mára? - hallottam meg Damien kérdését. Mindenki kérdőn emelte a tekintetét Paulra, aki a kávéját kavargatta.
 - Ma pihi van. Tessék aklimatizálódni. A hotelt lehetőleg ne hagyjátok el, mert holnapra exclusive interjút és fotósorozatot ígértem az egyik lapnak. Tehát nem lenne jó, ha valaki lesifotót csinálna rólatok - fordult a zenekara felé. A fiúk bólogattak, hogy megértették.
 - Paul - szólította meg Joe a férfit. - Láttam, hogy van medence is a hotelben. Használhatjuk?
 - Persze. A szaunát, a medencét és a jakuzit is.
 - Király - pörgött fel mindenki, míg én csak lecsukott szemmel hallgattam a lelkesedésüket.
 - Gyere, Cicám - suttogta a fülembe Joe -, menjünk, vegyük át a fürdőruhánk.
  Kíváncsian nyitottam ki a szemem és néztem az arcára.
 - Nekem miért is kell mennem? - érdeklődtem tőle.
 - Mert meg akarom mutatni mindenkinek, hogy milyen jó nő vagy - vigyorgott rám.
  Tudtam, hogy valamit tervez, de hiába fürkésztem a szemeit, semmit nem tudtam kiolvasni belőle. Végül engedtem az unszolásnak és felérve a szobánkba, a bőröndömben kezdtem turkálni. A fiúk gyorsan kész lettek, amin nem csodálkoztam, hiszen csak egy hawaii mintás bermudát kaptak fel magukra. Végig néztem rajtuk és elnevettem magam.
 - Mi van? - értetlenkedtek. - Nem tetszik?
 - De, csak látszik, hogy egy helyen vásároltatok - mutattam rá az ugyanolyan mintájú és csak az alapszínükben különböző nadrágjukra.
 - Jól van na! Leértékelés volt a H&M-ben - morogták.
 - Nem gáz, legalább látszik, hogy egy csapat vagytok - békítettem meg őket. - Melyiket? - emeltem fel két fürdőrucit, amik közül nem tudtam dönteni.
  Az egyik egy fekete alapon apró virágmintás bikini volt, míg a másik egy ciklámen színű tangás trikini.
 - A rózsaszín - hangzott az egyöntetű válasz.
  Magamra csuktam a fürdőszobát és átöltöztem. Vízálló sminket tettem a szememre és már indultam is kifelé.
 - Aaazzz igggeeenn - néztek rám elismerően és fütyülni kezdtek.
 - Köszönöm, köszönöm - forogtam körbe a tengelyem körül és bohóckodva meghajoltam.
 - Indulás fiúk - szólt a többieknek Joe. - Mutassuk meg, hogy milyen szexis énekesnőnk van - ölelt át vigyorogva, majd a fülembe suttogot. - Imádom a pillangódat.
  Elnevettem magam és a köntösömet magamra véve, elindultunk a medencéhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése