2014. január 19., vasárnap

16. rész

Harry

   Amint végeztünk, a lány elmosogatott, mi pedig elindultunk a garázsba, ahol a próbatermük volt.
 - Ez nagyon baró - nézett körül Niall. A falakat grafitik díszítették, a felszerelések elég nívósak voltak. Látszott, hogy nem csak hobbizenészekről van szó. Rosszabbra számítottam és szerintem a többiek is.
 - Megjöttünk - hangzott fel két új hang. A belépők szeme megakadt rajtunk, majd az órájukra néztek.
 - Késtünk?
 - Nem, mi jöttünk korábban - válaszolt Liam, utána sorban bemutatkoztunk.
 - JB? - kérdezte az Adamként bemutatkozó srác.
 - Mindjárt jön, csak konyhatündért játszik - vigyorgott Damien.
 - Ki játszik konyhatündért? - jelent meg a lány és odalépve az újonnan érkezőkhöz, megölelte őket. Féltékenyen néztem, hogy mennyivel közvetlenebb velük, mint velünk. Szerettem volna én is megölelni, belefúrni az orrom a hajába, magamba szívni az illatát, ami akárhányszor elment előttem, az orromba kúszott. Állj le Harry - figyelmeztettem magam. Először be kell bizonyítani neki, hogy nem olyanok vagyunk, mint amilyennek a média beállít minket. Ha most letámadom, soha a büdös életben nem áll velem, velünk újra szóba és akkor nem tudom megvalósítani a tervemet, miszerint a turné végére az enyém lesz.
Elfoglalták a helyüket. Adam a doboknál, Peter a szintinél, az ikrek a gitárokat vették a nyakukba, míg Jade a mikrofonhoz lépett. Felcsendültek az első dallamok és mi letaglózva hallgattuk az Operaház Fantomját a Nightwistől, Jade és Damien előadásában. Életemben nem hallottam még ilyen hangot, mint a lányé. Mély volt, búgó, szexi és a legfontosabb: tiszta. Nem találtam benne egyetlen hangot sem, mi ne a helyén lett volna. Louis és Niall lehunyt szemmel hallgatták az előadást. Liam és én annyira belemerültünk a dalba, hogy észre se vettük, hogy vége lett. Zayn megfejthetetlen tekintettel fürkészte a zenekart, köztük is Jadet.
 - Mást is így tudtok? - kérdezte tőlük felspanolva.
 - Mit szeretnél? Pink? Scorpions? TH? - sorolták a repertoárjukat.
 - Saját számotok van? - érdeklődött Louis.
 - Igen, de nem hiszem, hogy hallani akarod - vigyorodtak el egyszerre. Naná, hogy felkeltették az érdeklődésünket.
 - Miért? - néztem kérdőn a lányra, aki gúnyosan mosolyogva válaszolt.
 - Megronthatja az olyan mimózalelkü hallgatókat, mint ti vagytok.
 - Ne csigázzatok! Nyomassátok! Majd mi eldöntjük, hogy megront-e vagy sem - jelentette ki Liam.
Jade és a fiúk összenéztek, majd a lány megvonta a vállát és beállt a mikrofon mögé.

"Fent vagy lent, az mindegy ma már
az a fontos, hogy itt legyél
feszül a testem, kívánlak téged
mindenem ez a szenvedély

mikor hozzád érek
látom rajtad megfeszül nyakadon az ér
felhúzlak, mint egy ősi íjat
nélkülem az estéd mit sem ér.

mikor beléd mártom a nyelvemet
suttogod, sokáig nem bírod már
várj meg édes, én sem kések
ez lesz a legszebb éjszakád.

mikor látom rajtad, nem bírod
elengedlek, zuhanj a mélybe
felhúzlak, elkaplak, testedet tartom a fénybe.
térdelj elém, gyere nyald szét a testemet
nekem kell ez a szenvedély
térdelj elém, gyere nyald szét a testemet
nekem kell, kell, kell.

mikor beléd mártom a nyelvemet
suttogod, sokáig nem bírod már
várj meg édes én sem kések
ez lesz a legszebb éjszakád

mikor látom rajtad nem bírod
elengedlek, zuhanj a mélybe
felhúzlak, elkaplak, testedet tartom a fénybe
nekem kell, nekem nekem kell.

térdelj elém, nyald szét a testemet
nekem kell ez a szenvedély
térdelj elém, nyald szét a testemet
nekem kell, kell, kell..."

  Kigúvadt szemekkel néztük az előadást, ahogy éneklés közben kezeivel végig simítja a fiúk testét, akik vigyorogva élvezték a közelségét. A hangja a fülembe csengett, miközben gondolatban megtettem vele mindazt, amiről énekelt. Percekig csendben meredtünk rájuk, mikor befejezték. Próbáltuk feldolgozni a látottakat és a hallottakat.
 - Van még ilyen számotok? - szólalt meg Zayn rekedt hangon és furcsán csillogó szemmel nézett a lányra. Úgy látszik, rá is hatással volt az előadás.
 - Akad - válaszolt neki Damien.
 - Ez kurva jó volt - jelentette ki nemes egyszerűséggel Niall. - Azt hittem, hogy Jadet csak kirakatbábúnak használjátok. Bocsi - kért elnézést rögtön. - Engem 200%-ban meggyőztetek.
 - Engem is - csatlakozott hozzá Liam, ahogy szóhoz jutott.
 - Mi ez, egy kibaszott X-faktor? - hőbörgött a lány. - Mindenki szavaz, hogy tovább jutunk-e? - mérgelődött, és visszatette a mikrofont az állványra.
 - JB, kérlek - ölelte át Joe -, ne rontsd el a hangulatot - kérte, miközben a lány tincseit simogatta. Jade szemei ellágyultak, mikor a fiúra nézett. Bennem pedig dolgozni kezdett a féltékenység. Liam telefonja jelezte, hogy sms-e érkezett. Elővette és elolvasta.
 - Paul üzent, hogy sajnálja, hogy nem tud elszabadulni a melóból, így döntsük el mi, hogy mi legyen - nézett körbe rajtunk.
 - Egyértelmű - vágta rá Zayn -, jönnek és kész.
 - Mindenki így gondolja? - kérdezett meg minket Liam.
Bólintottunk, hiszen amit az előbb hallottunk, nagyon meggyőző volt.
 - Akkor - fel állt és közelebb lépett a zenekarhoz -, Isten hozott titeket a Los angelesi turnén - nyújtotta a kezét a fiúk felé, akik ujjongva fogadták el, majd nevetve pacsiztak össze. Megölelgették a lányt, aki halvány mosolyt erőltetett az arcára, de látszott rajta, hogy nincs elragadtatva a hírtől. Nem igazán értettem, viszont elég hosszú lesz a turné, hogy kiderítsem, miért  utál minket ennyire.



Sziasztok!
Nem szoktam irkálni a fejezetek után, most mégis megteszem, de csak azért, hogy a részben szereplő dalszövegről mondjak egy pár szót. Egyik kedvenc együttesem a Rómeó Vérzik számát írtam le. Ezúton is köszönöm nekik, hogy vannak, hogy zenélnek és hogy ilyen dalokkal örvendeztetnek meg minket. Ha valakit érdekel az eredeti, ide kattintva hallgathatja meg.Rómeó vérzik Térdelj elém Vigyázat! Súlyos függőséget okozhat! :D  Pusszancs: Dolores

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése