2014. január 7., kedd

10. rész

Harry

   Nyílt az ajtó, majd beléptek rajta a srácok és Jade is. Látszott rajta, hogy nincs elragadtatva a kint történtek miatt.
 - Sikerült megbeszélni? - nézett rájuk Zayn.
 - Igen, beszéltünk a többiekkel is és együttesen úgy döntöttünk, hogy elfogadjuk az ajánlatot.
 - Ti, döntöttetek így, én csak megadtam magam - nézett rájuk mérgesen a lány. Olyan gyönyörű volt, ahogy szemeiből sütött az idegesség. Szemöldök pc-jét piszkálta, hogy levezesse a feszültséget. Testén itt-ott előbukkantak különböző tetoválások. Nekem legjobban tetsző a combjai hátsófelén található masnik voltak, amik úgy néztek ki, mintha harisnyakötő lenne rajta. Nyeltem egy nagyot, arra gondolva, milyen lehet végig húzni rajta az ujjamat. Észrevette, hogy figyelem és kérdőn rám emelte a tekintetét. Zöld szemeit az enyémbe fúrta. Egy pillanatra átfutott rajtam egy ismerős érzés, de el is múlt. Akaratlanul megnyaltam az ajkaimat, mire hangosan nevetni kezdett. A többieknek fogalmuk sem volt róla, hogy mi üthetett belé. Elpirultam. Kinevetett. Engem. Harry Stylest, akinek lányok ezrei írnak szerelmes leveleket és könyörögnek azért, hogy vegyem el őket feleségül. Elöntötte a szar az agyamat. Dacosan álltam a tekintetét. Már pedig megfoglak kapni - fogadkoztam magamban. - Megmutatom neked, hogy velem nem lehet packázni. A turné végére a tenyeremből fogsz enni - üzentem a szemeimmel. Imádom a kihívásokat - vigyorodtam el és találkozásunk óta először láttam a lányon, hogy elbizonytalanodott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése