2014. január 2., csütörtök

7. rész

Harry

  Néztem, ahogy Louis és Liam elmélyülten beszélgettek valamiről, Niall épp egy szendvicset tolt befelé a szájába, míg Zayn, na igen, Zayn megint a tükör előtt igazgatta a tökéletes tincseit. Elmosolyodtam. Ők a barátaim. Ki hitte volna, hogy öt különböző ember, ennyire össze tud nőni, úgy, ahogy mi tettük. Ma már testvérként tekintek rájuk. Ha őket bántják, akkor engem is. Mikor Niall éjszakákat sírt át, mert a súlyával csesztették, együtt virrasztottunk vele és segítettünk túllendülnie a gonosz megjegyzéseken. Elmélkedésemből dudaszó térített vissza.
 - Indulás! - kiáltotta el magát Louis.
 - Itt állunk mögötted - morogtam vele, mert túl hangosra sikerült a figyelmeztetése.
 - Bocs - nézett rám, pilláit rebegtetve, én pedig elröhögtem magam. Libasorban mentünk ki az ajtón, majd szépen bemásztunk az értünk küldött autóba.
 - Kíváncsi vagyok, milyen lesz - törte meg a csendet Niall.
 - Szerintem szőke, hosszú hajú cicababa - morfondírozott Zayn.
 - Mi van, ha bányarém lesz? - néztem rájuk ijedten.
 - Akkor átengedjük neked - vihogtak fel a srácok. - Úgyis te választottad!
 - Persze, ha csúnya az enyém, de ha jól néz ki, akkor osztozkodjak veletek - mérgelődtem. - Ez így nem fair.
 - Ne háborogj, nem vagy tenger - vágott hátba Liam. - Ahogy ismerünk, te így is, úgy is ágyba viszed.
 - Még szép - vigyorodtam el. - Egy ilyen ziccert nem hagyhatok ki. Házhoz jön a numera.
 - Hazza! - meredt rám Louis. - Meg akarsz csalni, édes?
 - Tudod, hogy te vagy mindig az első, de kell a változatosság - nyomtam puszit az arcára nevetve.
A kocsink leparkolt a stúdió elé. Kiszálltunk és besiettünk az előtérbe, ahol már Josh várt minket.
 - Csá, fiúk - vigyorgott ránk.
 - Szeva, tesó - csaptunk a tenyerébe. - Mizu? Mit csinálsz itt ilyenkor?
 - Semmi különöset, csak sofőrt játszottam.
 - Kinek? - kíváncsiskodott Niall.
 - Paul megkért, hogy hozzam el a nyertest...
 - És? - vágtunk a szavába - Milyen? Jól néz ki? Szőke? Barna? Fiatal? - zúdítottuk rá a kérdéseinket, amiket vigyorogva engedett el a füle mellett.
 - Na, mondj már valamit - kértem esdeklőn, miután még mindig csak bárgyún nézett ránk.
 - Fekete, rövid hajú, überszexi, csak... - kezdte, de nem hagytuk, hogy befejezze.
 - Látnom kell - sóhajtottunk fel egyszerre.
 - Minél hamarabb - lépett Zayn a lifthez és megnyomta a hívógombot.
 - Fiúk, még nem fejeztem be - szólt utánunk Josh, mikor látta, hogy egymást lökdösve szállunk be a liftbe. - Ő nem raj...
A többit már nem hallottuk, mert becsukódott a liftajtó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése