2014. június 10., kedd

61. rész

Jade

   A levegőt hosszan kifújtam és összegyűjtve az bátorságomat bekopogtam a szobába. Néhány pillanat múlva Joe vigyorogva nyitotta ki nekem az ajtót.
 - Szia - suttogtam halkan, kezeimet tördelve. Nem tudom, miért voltam ideges, hiszen már annyiszor megtettük azt amire most készültünk, de ez akkor is más volt.
 - Hát eljöttél - nézett rám csillogó szemekkel.
 - Megígértem, nem?
 - De, csak féltem, hogy meggondolod magad - vallotta be.
 - Nem sok híja volt.
 - Örülök, hogy itt vagy - lépett el az ajtóból és beljebb invitált.
  Érdeklődve néztem szét a szobában. Mindenhol gyertyák égtek, kellemes illattal körbe lengve mindent. Az asztalon egy vödörben jégbe hűtött pezsgő állt, előtte egy nagy tál eperrel. Kérdőn néztem Joera.
 - Eddig mindig spontán szexeltünk, most szeretném, ha ez az este egy örök emlék lenne neked és persze nekem is - pislogott rám szégyenlősen. - Ma szeretkezni akarok veled - nézett a szemeimbe. Zavartan fordultam el tőle, mert bántott, hogy ennyire kihasználtam őt és nem vettem észre az érzéseit.
 - Mi lenne, ha először koccintanánk? - adott kezembe egy poharat és megtöltötte pezsgővel, majd magának is öntött. - Az utolsó éjszakánkra - emelte fel és koccintotta össze az enyémmel. Belekortyoltam a gyöngyöző nedűbe és elismerően csettintettem a nyelvemmel.
 - Ez nagyon finom - forgattam meg a pohárban maradt néhány kortyot.
 - Szerintem is - tette le az asztalra a saját kiürült poharát. - Azt mondják ilyenkor legfinomabb az eper - nyújtott felém egyet és én óvatosan beleharaptam. A pezsgő és a gyümölcs íze együtt valami mennyei ízorgiát alkotott a számban.
 - Hmm - hunytam le a szemem, hogy még jobban kiélvezhessem az ízét.
 - Jade - hallottam meg Joe hangját egészen közelről. Szemhéjam hirtelen kipattant és szinte beleütközött a barna szempárba, ami vágytól elsötétülve figyelt engem néhány centire. - Olyan gyönyörű vagy - suttogta már az ajkaimra és engem is hatalmába kerített a vágy, de Joe nem lépett. Várta, hogy én tegyem meg az első lépést.Csodáltam az önuralmát, hiszen ismertem őt így tudtam, hogy nem egy türelmes srác. Percekig álltunk egymás tekintetébe feledkezve, ajkunk milliméterekre volt egymástól, de nem engedett egyikünk se. Makacsul vártuk, hogy a másik lépjen, mert akkor már nem lesz visszaút és az utolsó éjszakánk végérvényesen elkezdődik. Végül én adtam fel hamarabb a harcot és nyelvemet végighúztam Joe telt ajkain. Férfias nyögés szakadt fel a torkából és magához rántott. Nyelvünk heves csatába kezdett és a pezsgő-eper kombinációja megspékelve Joe ízével totálisan elvette az eszemet. Kezeimet felcsúsztattam a nyakába és még közelebb húztam magamhoz.
 - Megőrjítesz Kicsim - sóhajtott fel Joe, mikor egyik kezemmel az inge alá nyúltam és simogatni kezdtem kidolgozott hasizmát. Belemosolyogtam a csókunkba és nem hagytam abba. Körmeimmel apró félholdakat karmoltam a finom bőrébe. Vártam, mikor szakad el a cérnája és nem is kellett sokat várnom, mert néhány perc múlva úgy dobott az ágyra, mint egy rongybabát.
 - Akarlak! Most - zihálta a nyakamba és szívni kezdte a vékony bőrt. Nem egyszer megjelölt amitől csak kéjesen nyögdécseltem. Hirtelen felállt és egy sötét színű kendőt vett elő az éjjeliszekrényből.
 - Az minek? - kérdeztem összezavarodva.
 - Nyugi - csókolt szájon. - Bízol bennem?
  Hirtelen nem tudtam mit feleljek, így csak némán pislogtam az anyagra.
 - JB nézz rám - kérte és én megtettem. Belenéztem a szemeibe, ahonnan csak a színtiszta szerelmet tudtam kiolvasni. Miért nem vettem ezt észre előbb?
 - Kérlek bízz bennem - suttogta a számba, miközben a szeme fogva tartotta a tekintetemet. - Soha nem tennék veled olyat amivel bántanálak, ugye tudod?
  Bólintottam, mint akit hipnotizáltak.
 - Akkor most hagyd, hogy bekössem a szemed és engedd el magad. Olyan élményt szeretnék neked szerezni, hogy mindig emlékezz erre az estére - kérlelt és én beleegyeztem.
 - Rendben - suttogtam rekedten. Megkönnyebbült sóhajjal kötötte be a szememet és végig döntött az ágyon.
 - Így ni, és most hagyd, hogy szerethesselek - csókolta meg a nyakamat, majd vetkőztetni kezdett. Közben úgy hallottam, mintha a telefonján pötyögött volna valamit, de mire rákérdezhettem volna már el is terelte a figyelmemet mikor óvatosan simogatni kezdte a testemet.
 - Hiányozni fog ez a gyönyörűség - érintette meg a piercingemet ott lent. - Annyi csodálatos órát köszönhetünk neki - lehelt a csiklómra és én majdnem megőrültem a vágytól amit szított bennem.
 - Joe, ne kínozz - kérleltem halkan, mire felkuncogott és végre történt valami, ugyanis szája rátapadt a bal mellbimbómra és szívni kezdte. Beleakartam túrni a hajába, de kezeimet lefogta és a fejem fölé emelte. Alig vette el a száját az egyik mellemről, azonnal rákapott a másikra.
 - Úristen - nyögtem fel, mikor megéreztem nyelve játékát a már így is kőkemény bimbón. Aztán egy kézzel simogatni kezdte a combom belső felét. Lábaimat széjjelebb nyitottam, és úgy vártam az érintéseit. Hirtelen furcsa dologra figyeltem fel. Egyik kezével a fejem felett támaszkodott, lefogva a karjaimat, míg a másik a combomat simogatta. Akkor a másik két kéz ami a melleimet kényeztette kihez tartozott?
 - Joe!? - ugrottam meg hirtelen, de nem engedett el. Erősen fogott, mintha várta volna ezt a reakciót.
 - Cssshhh! - csókolt meg. - Azt ígérted bízol bennem, igaz?
  Annak ellenére bólintottam, hogy idegesített, ki lehet a másik aki a testemet kényezteti.
 - Egyszer azt mondtad, hogy szívesen kipróbálnád két fiúval - szólásra nyitottam a szám, de ő megelőzött. - Megígértem, hogy emlékezetessé teszem neked ezt az estét. Ne csinálj semmit, csak élvezd amit nyújtani tudunk neked - csókolt meg újra, de elhúztam a fejem.
 - Ki az? - préseltem ki a számon suttogva a kérdést.
  Nem válaszoltak, csak éreztem, hogy helyet cserélnek és most a másik fiú térdelt a lábam közé. Óvatosan simította felfelé a kezét a combomon, majd a nőiességemnél megállt és hatásszünetet tartott. Érintéseire testem borzongással válaszolt, majd megéreztem a nyelvét a piercingemen és valahogy ismerős volt a mozdulat ahogy játszani kezdett vele. Egyetlen név ugrott be, amit azonnal ki is nyögtem, bár hihetetlen volt számomra, hogy ő a másik fiú.
 - Zayn?
  Halk kuncogást hallottam a lábam közül és akkor már tudtam, hogy beletrafáltam.
 - Helló Cica - suttogta hirtelen a fülembe. - Én vagyok a meglepetés. Ne csinálj semmit, csak élvezz! - csókolt bele a nyakamba és innentől fogva tettem amit kértek. Teljesen átadtam magam az új élménynek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése