2014. március 19., szerda

37. rész

Jade

   Szinte még fel sem fogtuk, hogy mi történik velünk, mikor újabb kihívásnak kellett eleget tennünk. Az autogram osztás és a nevünket sikítozó rajongók után most itt ülünk egy hatalmas kanapén és Rita O'hara készít velünk interjút.
 - Sziasztok - köszön kedvesen. Egyszerre köszönünk vissza, mint az óvódában. Megigazítják az eddig is tökéletes sminkjét és én nem értem, mire ez a nagy felhajtás, ha ez a riport csak egy újságban lesz és nem a tévében. A válasz azonnal megérkezik, mikor a képembe nyomnak egy fényképezőgépet.
 - Elfelejtettem szólni, hogy képeket is készítünk, mert a fiatalok nagyon kíváncsiak rátok - néz Damienre végig. Elnyomok egy apró mosolyt. Szóval tetszik neki Dam.
 - Kezdhetjük? - futtatja végig rajtunk a tekintetét. Bólintunk, mire bekapcsolja a diktafonját és az asztalra teszi.
 - Első kérdésem: Milyennek találjátok Los Angelest és az itteni rajongókat?
  Louis veszi magához a szót.
 - Sajnos nagyon keveset láttunk még a városból, mert a próbák, a fotózások és a koncert miatt nem tudtunk még körül nézni, de azért feltűnt, hogy milyen gyönyörű hely.
 - Ja, este azért az ablakból lecsekkoltuk, hogy csodaszép helyen vagyunk - szól közbe Liam.
 - És a rajongók?
 - Imádni valóak - kotyog bele Niall is. - Ma is legalább ketten kérték meg a kezemet.
 - Igent mondtál? - kérdezi nevetve Rita.
 - Naná, nem tudnék nemet mondani, mikor olyan kedvesek és szépek.
 - Niall szeretne olyan lenni, mint a régi sejkek akiknek rengeteg feleségük volt - röhög fel Zayn, mire a szőke csak elmosolyodik.
 - Még szép. Akkor egyiküket sem kéne megbántanom a választásommal.
 - És nektek milyen érzés egy világsztár csapat előtt fellépni? Ha jól tudom a tegnapi volt az első nagy koncertetek? - várakozón néz ránk, és mint mindig most is Damienre hagyjuk a dolgot.
 - Megtiszteltetés, hogy egy ekkora sztár csapat előtt játszhatunk. Igen, ez nekünk még teljesen új. Mi a kis tornatermes koncertekhez vagyunk szokva és a tegnapi minden volt, csak kicsi nem.
 - Hogy jött ez össze nektek? - teszi fel a kérdést most már direkt Damiennek címezve. Ó, istenem ezek flörtölnek közben! Apró kuncogás hagyja el a számat, mire Joe értetlenül néz rám. Feltűnés mentesen bökök a testvéréék felé. Ahogy rájuk néz, ő is vigyorogni kezd.
 - Hát - vakarja meg a tarkóját Dam - ez egy nagyon hosszú történet, ezért maradjunk annyiban, hogy Jade nyerte meg a nyereményjátékban meghirdetett utat és nem akart nélkülünk jönni - vigyorodik el ő is és büszkén hátradől, hogy ilyen frappánsan kivágta magát.
  Rita most felém fordul és látom a szemén, hogy végig mér, mint konkurenciát. Magamban sóhajtok egy nagyot. Hol vagyok én az ő tökéletes vékony alakjától, a hosszú szőke hajától és a babaarcától?
 - Jade, a következő kérdés neked szól. Nem furcsa ennyi jó pasi között egyedüli csajként?
  Pfh. Gondolhattam volna, hogy valami ilyesmivel áll elő.
 - Nem - válaszolom határozottan és még magamat is meglepem, milyen magabiztosnak tűnik a hangom. - Már megszoktam, hogy csak fiúk vesznek körül.
 - Ti srácok? Mit szóltok Jadehoz? Bár inkább úgy tenném fel a kérdést, hogy mit szólnak a barátnőitek hozzá? - mélyeszti a szemeit Damienébe. Ügyes, mosolyodok el. Ennél burkoltabban még sem tudta volna kérdezni, hogy van-e valakije.
 - Nálunk csak Pepe és Adam foglalt - adja meg a választ a kérdésre. - Jade, az öcsém és én is szinglik vagyunk. Amúgy a csajok imádják egymást.
  Rita arcára kiül a megkönnyebbülés, amit egy mosollyal próbál leplezni.
 - One Direction? - néz kérdőn a másik csapatra.
 - Még mindig csak Louis és Liam szíve foglalt - vigyorodik el Niall. - Zayn, Harry és én még várjuk az igazit.
 - Apropó Harry - fordul az említett felé. - Nagyon csöndes vagy ma - jegyzi meg, majd folytatja. - Hogyhogy a Nőcsábász Style még nem csapott le a friss húsra?
  A levegő bent reked a tüdőmben és köpni-nyelni sem tudok az idióta kérdésétől. Harry viszont csak elvigyorodik és pimaszul válaszol.
 - Ami késik, az nem múlik  - kacsint Ritára.
  Joe felől halk morgás hallok, amit Damien lökése követ. Ránézek a barátomra, aki villámló szemekkel néz a göndör hajúra. A kezéért nyúlok és megszorítom azt. Érzem, ahogy megfeszült teste valamennyire elernyed érintésem nyomán.
 - De még mindig nem kaptam választ arra, hogy milyen érzés egy csajjal turnézni? - feszegeti tovább a kérdést.
 - Furcsa, de jó - válaszol Liam. - Mivel külön szobánk van, így nem nekünk kell kerülgetni a cuccait - vigyorog rám. - A többi helyen és időben amit együtt töltünk, tök jól elvagyunk. Jae nagyon kedves és aranyos lány, arról nem beszélve, hogy isteni a hangja - kacsint rám és én elpirulok.
 - Mi pedig már megszoktuk, hogy velünk van - veszi át a szót Dam. - Jade olyan nekünk, mint a húgunk. Lassan már nálunk lakik, így fel sem tűnik, ha széthagyja a dolgait.
 - Naaa! - háborodok fel. - Nem is tudom, ki tartja rendben a házat utánatok?
 - Jól van na, csak hülyéskedtem - simít végig a karomon, amit Rita nem néz jó szemmel. - Az igazság az, hogy JB. egy kicsit rendmániás, ezért ha valaki meglátogat minket, mindig csillog villog a ház.
 - Ilyen tökéletes lány és még nem talált párt magának? - kérdezi Rita és simán ki lehet hallani a hangjából a féltékenységet, amit Damien előző mozdulata váltott ki belőle.
 - Még nem - vonom meg a vállam. - De nem is nagyon keresem.
  Kínos csend telepedik közénk, amit Paul hangja szakít meg.
 - Ennyi volt. Sajnálom - néz Ritára -, de tovább kell mennünk, mert még egy csomó dolog vár a srácokra.
 - Semmi baj - áll fel a nő. - Köszönöm a lehetőséget - fog kezet Paullal aztán sorban mindenkivel. Damient hagyja utoljára. Fél szemmel figyelem, ahogy átnyújt neki egy névjegykártyát. Dam rávillant egy bugyiolvasztó mosolyt, amitől Rita elpirul, nekem pedig nevethetnékem támad.
 - Mi ez a jó kedv? - kérdezi a fülembe súgva Joe, amitől libabőrös leszek. Egyszer úgyis agyoncsapom azért, mert ilyen hatással van rám, és ezt ő tudatosan ki is használja.
 - Semmi, csak a bátyád hódítását néztem - terelem a figyelmét a továbbra is egymással flörtölő párra.
 - Jó csaj, de nekem nem az esetem. Túl mű - néz végig kritikus szemmel a nőn.
  Mielőtt megkérdezhetném, hogy mégis neki milyen csajok az esetei, Zayn és Niall csatlakozik hozzánk. Zayn átöleli a vállam és mosolyogva dicsér meg.
 - Nagyon ügyes voltál. Tisztára úgy viselkedtél, mint egy profi. Biztosan nem egy világsztár vagy, aki álruhába bújt?
 - Maradj már - lököm meg a vállammal nevetve.
 - Zaynnek igaza van. Tuti csak hülyítesz minket és nem sokára előbújnak a többiek is és felkiáltanak, hogy ez itt a "Kandikamera"! - szállt be a heccelésembe Niall is. Megforgattam a szemeimet és Joehoz fordultam.
 - Hallod ezt? Piszkálnak! Védj meg! - pislogtam rá kislányosan.
  Átölelt és röhögve magához húzott.
 - Védjen téged a nőszövetség - mondta.
  Mellbe vágtam, de aztán én is velük nevettem. Vigyorogva hagytuk el a plázát és indultunk el a következő helyszínre. Még Harry látványa sem tudta elvenni a jókedvemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése