2014. április 22., kedd

48. rész

Zayn

   Harry és JB együttes megjelenése mindenkit megdöbbentett. Kérdőn néztünk a fürtösre, de ő kerülte a tekintetünket.
 - Mindenki itt van? - robogott be Paul az ajtón. - Nagyszerű! Megjöttek a fényképek és komolyan mondom, valami zseniálisak lettek - tette elénk a mappát az asztalra. - Majd üljetek le együtt és válasszátok ki, hogy melyikből készüljenek az óriás plakátok.
 - Hány kép kell? - nézett rá Liam.
 - Legalább három, de ha öt az se baj - válaszolt a férfi miközben már a papírjait nézegette. - Ma este fellépés, így mindjárt indulhattok is az arénába. Amíg az egyikőtök hangszerel, addig a másik csapatot a stylistok veszik kezelésbe. Érthető voltam és világos? - nézett körül, mire bólintottunk. - Jade veled beszédem van - intett a lánynak, aki felállt és kilépett Paullal a folyosóra.
 - Ú, basszus ezek kurva jók! - fogta a kezébe Louis a mappát. - Rohadt nehéz lesz választani - adta körbe a képeket.
 - Az igen! - vette a kezébe Liam is.
 - Nekem is! Én is! - nyúzta őket Niall, őt követte Harry aztán Joe, Damien majd én, Pete és Adam.
 Mikor megláttam az első fotót a szám is eltátottam. Nemhiába Phil az egyik legjobb a szakmában.
 - Szerintem csináljuk azt, hogy válasszunk ki egyet a ti együttesetekről, egyet a mienkről - javasolta Damien. - A maradék hármat pedig megszavazzuk. Azok a képek nyernek, amikre a legtöbben szavazunk.
 Egyetértőn bólogattunk.
 - Indulni kell - jött be a szobába Jade. Jobban nézett ki, mint tegnap. Talán végre sikerül összeszednie magát.
 - Jobban vagy? - léptem hozzá és kisimítottam egy kósza tincset az arcából.
 - Fogjuk rá - vonta meg a vállát, de az arca semmiféle érzelmet nem mutatott.
  Sikítozó rajongók gyűrűjében értük el a buszt. Kiosztottunk egy csomó autogramot.
 - Átválogattam a képeket - adott át egy köteggel Damien amikor már a buszon ültünk. - Ezeken ti vagytok, így könnyebb lesz a választás.
 - Kösz - bólintottunk és kupacba tömörültünk, hogy egyszerre lássuk az anyagot.
 - Basszus - sóhajtott fel Hazza - ez így nagyon nehéz lesz. Már most tudnék legalább tízet mondani, ami tetszik.
 - Ha tízet nem is, de nyolcat biztos - nézegette Niall is a fotókat.
  Az én szemem kettőn akadt meg. Az egyiken rajta voltunk mindannyian, plusz Jade, aki a nyakamra csúsztatta a kezét és csábítóan nézett rám, ahogy Phil kérte. A másikon csak ketten voltunk a lánnyal. A kezem a derekára csúsztatva pihent, míg ő ajkait beharapva nézett rám lángoló tekintettel. Az ő keze a szétgombolt ingem alá volt csúsztatva és szinte éreztem, ahogy végigsimít a mellkasomon. Fészkelődni kezdtem mert a fénykép hatására eszembe jutott amit a tetőn csináltunk és szorítani kezdett a boxerem.
 - Jó kép - hallottam meg Liam hangját.
 - Igen - bólogattam. - Ez a kedvencem.
 - Nem csodálom - nézte elmerengve - süt rólatok a vágy. Akár egy szexlapba is betehetnétek.
 - Hülye vagy?  - néztem rá vigyorogva. - Ezt megtartom magamnak - csúsztattam a képet a kabátom belső zsebébe.
 - Úgy látom, nem csak te vagy így vele - vigyorodott el Li, Niall és Harry felé mutatva, akik szintén elrejtettek egy-egy képet a kupacból. Somolyogva néztem a Liam kezében lévő fotót, ami hasonlóan szexi volt, mint az enyém.
 - És te? Nem teszed el?
 - Nem merem. Ha az asszony meglátja, kiveri a balhét - sóhajtott fel.
 - Ja - vigyorodtam el - és te azt szeretnéd, ha mást verne ki.
 - Idióta! - csóválta meg a fejét. - Te könnyen pofázol, neked megtette Jade.
 - Shh - kaptam rá mérgesen a tekintetemet és körbe néztem, hogy ki hallotta. Szerencsére mindenki a képekkel volt elfoglalva, így nem figyeltek ránk. - Halkabban.
 - Bocs - vigyorgott most ő rám.
 - Szerintem ez legyen - szólalt meg Louis és felmutatott egy teljesen átlagos képet.
 - Miért pont ez? - értetlenkedtünk.
 - Mert a többin Jade intim közelségben van valamelyikünkkel és tudjátok, milyenek a directionerek? Többet képzelnek bele, mint ami ténylegesen benne van. Pillanatok alatt szétszednék szegény lányt, akármelyikünkkel látnák.
  Igazat kellett adnunk neki. Erről az oldalról eszünkbe sem jutott megközelíteni a dolgokat.
 - A többit meg majd átnézzük a Hellboys-szal - tette el a fotókat komoly képpel.
 Átnéztem a másik csoporthoz, ahol a fiúk lelkesen nézegették a képeket, hangosan vitatkozva, míg Jade csak bámult kifelé az ablakon, semmivel nem törődve. Annyira magányosnak és elveszetnek tűnt.
  Mikor megérkeztünk az arénához, úgy helyezkedtem, hogy a közelébe maradhassak és egy óvatlan pillanatban behúztam őt a színpad mögé, hogy beszélni tudjak vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése