2015. február 17., kedd

97.rész

Jade
  
  Kedvtelenül néztem ki a fejemből. Annyira üresnek éreztem magam, és nem csak a babák miatt, hanem úgy általában. Nagyot sóhajtva pislogtam ki az ablakon. Mi lesz most? - tettem fel magamnak már sokadszorra is a kérdést, de a válasz váratott magára. Összezavarodtam. Kitudódott a titkom és most már semmi nem lesz olyan, mint volt. 
Halk kopogásra kaptam fel a fejemet, majd kinyílt az ajtó és Damien lépett be rajta egy pici babával a kezében. A szívem nagyot dobbant, mikor megláttam. Szemeimet elfutották a könnyek, hát itt vannak, láthatom őket.
 - Nézd csak Joanne, ez a gyönyörű csajszi itt az anyukád, akinek hónapokig a pocakjában laktál - magyarázta a picinek. - Köszönj szépen neki - lépett a kis csomaggal az ágyamhoz. Hevesen dübörgő szívvel és egekbe szökött vérnyomással pillantottam rá a világ egyik legszebb babájára. Aztán tekintetemet újra az ajtóra vezettem, ahol Joe alakja bukkant fel a másik kicsivel.
 - Szia JB. - suttogta halkan és szemeivel fogva tartotta az enyémeket.
 - Szia...sztok - nyögtem végre ki. - Istenem, de gyönyörűek - kapkodtam a tekintetemet egyik kislányról a másikra.
 - Vedd át - csúsztatta a kezeim közé Damien Joannet.
 - Én... - dermedtem le és moccanni sem mertem, szinte levegőt is elfelejtettem venni. - Mi van, ha elejtem? - kérdeztem suttogva miközben belenéztem a baba kék íriszeibe, amik a csodálkozástól nagyra nőve meredtek rám. - Szia kicsim - csúszott ki aztán önkéntelenül is a becézés a számon - én vagyok az anyukád - simítottam végig a puha, selymes bőrű arcán. - Csodaszép vagy, tudsz róla? - olvadoztam a rám villantott apró, fog nélküli vigyortól.
 - Tessék, itt van Hanna is - tette Joe a másik kislányt is a karomba óvatosan.
 - Istenem, el sem hiszem - kezdtek potyogni a könnyeim az örömtől és a büszkeségtől. - Annyira szépek és annyira picik - hajoltam föléjük és mindkettőjüknek egy-egy puha puszit nyomtam a homlokukra. - Milyen finom illatuk van - szippantottam egyet a kicsiket körülvevő levegőből. 
Szabály szerint éreztem, ahogy szívem remegésbe kezd és ez átterjed a testem többi részére is.
 - Jade, jól vagy? - hallottam meg Damien aggódó hangját.
 - Igen, csak...annyira jó őket látni, de közben meg annyira fura is - meredtem a két lánykára, akik úgy gondolták, hogy itt az ideje a pihenésnek, mert egyre laposabbakat pislogtak.
 - Várj, elveszem - emelte ki a karomból Joe előbb az egyik, majd a másik már alvó babát és a mellettem lévő ágyra fektette őket. Gondosan körbe kerítette őket az összehajtogatott takaróval, nehogy leessenek.
 - Jó súlyban vannak - mosolyodtam el, miközben a vállaimat mozgattam, amik görcsbe álltak a mozdulatlanságtól.
 - Nem annyira, csak nem vagy hozzájuk szokva - nézett rám Joe áthatóan, mire lesütöttem a szemeimet.
 - Öhm, azt hiszem én iszom egy kávét a büfében - sétált az ajtóhoz Dam, de mikor ránézett az öccsére, még hozzá tette - és eszem is valamit - csukta be maga után az ajtót.
Nehéz, fullasztó csend telepedett ránk. Én a kezeimet tördelve bámultam a takarómat, mintha valami érdekfeszítő dolgot fedeztem volna fel rajta.
 - Köszönöm - hallottam meg Joe suttogását. Értetlenül kaptam rá a tekintetemet.
 - Mégis mit?
 - Hogy megajándékoztál velük - nézett ellágyult arccal a lányok felé.
 - Ohh - döbbentem meg. Mindenre számítottam, de erre nem. Zavartan a babák felé fordultam és figyelni kezdtem őket. Annyira békésen szuszogtak. Lehunyt szemeik néha megmozdultak és néha mosolyra húzták a szájukat. 
 - Jade...
 - Joe... - szólaltunk meg egyszerre.
 - Kezd te - eresztett meg egy halvány mosolyt felém.
 - Oké - fújtam ki a levegőt. Összeszedtem az össze bátorságomat és kiböktem - Sajnálom. Én...nem tudtam, hogy mit tegyek. Még megbeszélni sem tudtuk, mert akkor pont nem voltunk jóban - hajtottam le a fejemet. - Ráadásul azt sem tudtam, melyikteké, csak abban az egyben voltam biztos, hogy megtartom. Nem akartalak magamhoz láncolni...
 - JB. - fektette tenyerét a kezeimre, amik már galacsinná gyűrték a takaróhuzatot. - Felfogtam, hogy mit miért tettél. Időbe telt, de nekem másom sem volt amíg te itt feküdtél. Inkább nekem kéne bocsánatodért esedeznem, mert miattam kerültél ebbe a helyzetbe. Ha én akkor nem ordibálok veled... - gördültek le az első könnycseppek az arcán.
 - Csssh - simítottam le őket onnan. - Már vége - próbáltam tudatosítani benne, ahogy magamban is. Szerettem volna, ha nem magát okolja a történtekért, de ahogy a szemeiből kiolvastam, az lehetetlen kérés volt.
 - Nem tudom mit csináltam volna nélküled - kapta el a kezemet és a tenyerembe csókolt. - Minden éjjel itt ültem és azért imádkoztam, hogy végre felébredj, hogy te is láthasd azt a két kis csodát, ami belőlünk fakadt. Jade én még mindig... - hajolt egyre közelebb hozzám amitől legalább két ütemet kihagyott a szívem. Nem tudtam mozdulni, csak lefagyva vártam, hogy mi fog történni, tekintetemet a szemei és az ajka közt járattam, de aztán kivágódott az ajtó és betódult rajta öt jókedvű srác.
 - Helló anyuci! - rikkantotta el magát Niall, de mikor meglátta a két kis csöppséget a szobában, visszavett a hangerőből. - Bocsi, nem tudtam, hogy a hercegnőim is itt lesznek ma - pislogott ellágyult tekintettel az apróságokra. 
Joe zavartan és talán kissé dühösen állt fel mellőlem és átengedte a helyét a többieknek, akik sorban megpusziltak majd helyet foglaltak a lányok mellett, akik a hangzavarra elkezdték nyitogatni a szemeiket. Harry mellém ült és a derekamat átkarolva magához húzott.
 - Szia Kicsim - nyomott birtokló csókot az ajkaimra, mire a raszta hajú srác felmordult és kiviharzott a szobából.
 - Ez mi volt? - vontam kérdőre a Göndört.
 - Semmi - vonta meg a vállát - csak emlékeztettem rá, hogy kihez tartozol - eresztett meg egy féloldalas mosolyt, amitől a gödröcskéi megjelentek az arcán és rosszfiússá varázsolták az egész megjelenését.
A szemeimet forgatva fordultam el tőle. Haragudtam is rá, meg nem is. Nem tudtam kiigazodni magamon, így inkább a többieket kezdtem figyelni, ahogy gügyögve dajkálták a lányokat, addig sem kellett foglalkoznom a teljesen összezavarodott érzéseimmel.

16 megjegyzés:

  1. Köszönöm Harry én is így gondoltam. Jól tetted!
    Jade ha ezt elcseszed, a miatta a kisípolnak ha elmondom mire gondolok akkor én a kedves írnódet is meg fogom gyilkolni.
    Csók puszi Ren :D
    (értsd: jó volt a fejezet (szeretés van), csak intenzív időhiányba szenvedek sajnos nem tudok most olyan megjegyzéseket hagyni, vagy egyáltalán nem tudok a héten)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága, én már ennyinek is baromira tudok örülni. :D
      Itt is szeretés van ezerrel. Puszi. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
  2. Nagyon jóóó!!!!!!! Ezt vártam, amikor Harry ilyen lesz!!! Mert tudtam, hogy ez lesz!! :) Szerintem megérdemli Joe, előbb kellett volna gondolkodnia!!! Mint mindig nagyon jóóó a rész!!!!! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Réka!
      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál és megosztottad velem a véleményedet. :D
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  3. Most haragszom Harryre!! Jó teljesen elpártoltan tőle, ilyen sem esett még meg :D...Szóval én Joe párti lettem és remélem összejönnek! Amúgy isteni lett a réz hamar kövit!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Èn beleszerettel Joeba leszarom Harryt nem jön be most. Joe csapatot erősítem ameddig csak èlek. Forever Joe....
      Puszika

      Törlés
  4. A féltékenység zöld szemű szörnye feltűnt, hát kíváncsi vagyok hogy Jade hogy fog majd boldogulni a fiúkkal sztem jegelnie kellene őket amíg nem tudja el dönteni hogy kivel legyen együtt :D
    Várom a kövit :)
    Puszi Kolett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kolett!
      Igen, megérkezett az a bizonyos szörny. :D
      Köszi, hogy írtál. Puszi: Dolores <3

      Törlés
  5. Szia nagyon remelem hogy Harry-vel marad es vegre boldogok lesznek :) <3 + meg mindig irto jol irsz puszi Domcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dominika!
      Nagyon szépen köszönöm a dicséretet.
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  6. Hi. :D Másfél nap alatt elolvastam az összes részt és nagyon tetszik ez a blogod is . Mint a többi. :P Először mikor megláttam, hogy a One Direction is benne lesz a blogba , kedvem lett volna bezárni a blogot ( bocsi :D ) , de adtam nekik egy esélyt . Nemnagyon csípem a Harryt , Joy nekem szimpatikusabbnak tűnik . Eddig csak rövidebb megjegyzéseket írtam a másik 2 blogokhoz , mert nem jutok szóhoz . :D Fantasztikusan írsz, bár már nem is tudom , hogy mit írhatnék. Vagy mégis . :D
    #TeamJoe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Joe tűnik szimpatikusnak :D

      Törlés
    2. Szia Viki!
      Köszönöm, hogy mégis adtál neki egy esélyt. :D Igen, sokan vannak úgy, hogy a 1D miatt nem olvassák el, de aztán csak belekezdenek és végül velem maradnak. Ahogy neked, úgy nekik is köszönet érte. :D Ezzel a történettel úgy voltam, kipróbálom magam ebben a stílusban is. Egyenlőre bejött. :D
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
    3. Ja és imádom amikor csapatokra szakadtok. :D (tudom gonosz vagyok, de ez van) :DDDDD

      Törlés
    4. Nagyon gonosz de örökre Joe. Nincs meg a telo száma joe nak? Hasznos lenne. Beleszerettem............

      Törlés