2014. szeptember 15., hétfő

80.rész

Harry

   - Hé, haver! Várj már meg! - kiáltott utánam Niall mikor végig vágtattam az utcán a garázsomig. - Mi a franc van veled? - kapta el a karomat.
 - Én... - dadogtam idegesen. - Nem tudom - túrtam bele a hajamba majd felnéztem rá.
 - Ó, te szent szar - sóhajtott fel Niall. - Te teljesen beleestél.
  Nem tudtam és nem is akartam megcáfolni az állítását. Sóhajtva dőltem a kocsim oldalának.
 - Tud róla? - puhatolódzott az ír.
 - Nem, nem mondtam meg neki és még csak nem is sejti. Tegnap estig csak barátok voltunk - nyeltem nagyot az emlékekre.
 - Mi változott?
 - Ő! Illetve... - makogtam. - Tegnap fodrásznál volt és úgy jött haza, mint...Elizabeth.
 - Harry, nem akarok beleszólni, de ő még mindig Jade. Az a lány, aki most kisbabát vár és amint az előbb a tudomásodra hozta, nem akar bonyodalmakat.
 - Tudom! - csattantam fel, majd higgadtabban folytattam. - Tudom, de mit csináljak, ha elvette az eszemet?
 - Vettem észre - mosolygott rám Niall. - Régen biztos nem tudtad volna megtartani a titkát.
 - Így is nagyon nehéz volt - sóhajtottam fel és először éreztem azt, hogy jó, hogy más is tud erről a titokról.
  Beszálltunk az autóba és a stúdióig meg sem álltunk. Épp csak üdvözöltem a barátaimat, mikor Paul mellém lépett.
 - Harry, beszélhetnénk? - tette a vállamra a kezét.
 - Persze - néztem rá értetlenül majd követtem őt az egyik sarokba. - Baj van?
 - Nem, nincs. Csak szeretném tudni, hogy ki írta ezt a szöveget? - nyomott a kezembe egy papírt, amit még Jade asztaláról csórtam el.
 - Egy ismerősöm - mondtam zavartan. - Miért?
 - Szeretnék vele beszélni.
 - Ö, azt hiszem, hogy az nem fog menni. Nem szereti a nyilvánosságot - vakartam meg a tarkómat idegesen.
 - Pedig nagyon fontos lenne - nézett rám szigorúan a menedzserünk.
 - Akkor sem hiszem, hogy belemegy. De miről akarsz vele beszélni? Mondd el és meglátom, hogy mit tehetek.
  Pár perc néma gondolkodás után megtudtam a választ.
 - Oké. Szóval elolvastuk amiket hoztál és úgy döntöttünk, hogy ez a szám - mutatott a papírra - felkerül a lemezetekre. Persze, csak akkor, ha az illető megengedi és megtudunk vele egyezni a jogdíjjakról.
 -Úh - nyögtem fel - ez remek. Figyelj Paul, nem ígérek semmit, de megpróbálok beszélni vele. Így jó lesz?
 - Egyenlőre megteszi. Még a héten lépni kéne az ügyben, mert már csak erre a számra várunk, hogy felénekeljétek és akkor készen vagytok. Mehettek pihenni - vigyorgott rám majd otthagyott. Gondolataimból a többiek érkezése szakított ki.
 - Mi ez? Szerelmeslevél? - kapta ki a kezemből Louis a lapot nevetve majd olvasni kezdte. - Hű - kerekedtek el a szemei és láttam, hogy szemeivel szinte falja a sorokat. - Ez rohadt jó - suttogta el a végén. - Te írtad?
 - Nem - ráztam meg a fejemet. - Egyik ismerősöm.
 - Paul látta már? - kérdezte miközben Li kezébe adta a lapot, aki aztán Zaynnek, majd onnan Niallhez került.
 - Igen. Erről beszéltünk pont. Szeretné, ha felkerülne a lemezre...
 - Benne vagyok! - kiáltott fel Zayn. - Ez valami fenomenálisan gyönyörű. A zenei alap megvan hozzá?
 - Nem tudom - vontam meg a vállamat.
 - Bruce! Bruce! - rontottak ki az ajtón.
 - Mi kellene fiúk? - kérdezte a hangmérnökünk riadtan, mikor ez a három sügér rátámadt.
 - Ennek a számnak megvan az alapja? - lengette meg a lapot Zayn.
 - Melyiknek? - tolta a szemüvegét az orrára, hogy eltudja olvasni a betűket. - You and I ? Igen, már meg van. Akarjátok hallani?
  Miután Niallal utolértük a többieket, így mind az öten hevesen bólogatni kezdtünk. Bruce az előtte elterülő rengeteg gomb közül megnyomott néhányat, majd hátradőlt a székében.
  Felcsendültek az első akkordok mi pedig akaratlanul is a szöveg köré csoportosultunk, majd mikor úgy éreztük mehet, énekelni kezdtünk. Mintha előre meglett volna beszélve, tudtuk, hogy ki, ki után jön. Élvezettel adtuk át magunkat a zenének. Mikor az utolsó hang is elhalt vigyorogva néztünk egymásra.
 - Ez csúcs volt - hümmögött elégedetten Bruce. - Kicsit még csiszolni kell rajta, de fasza lesz.
  Ekkor taps hallatszódott az ajtóból. Odakaptuk a fejünket és meglepetten vettük észre a régi ismerősöket.
 - Jó volt - mondta halvány mosollyal az arcán Damien, majd beljebb lépett, hogy kezet tudjunk fogni.
 - Szívhez szóló volt - morogta Joe és ő is üdvözölt mindenkit.
 - Sziasztok. Hát it? - kérdezte Louis kíváncsian, ugyanis már elég régóta nem találkoztunk az ikrekkel.
 - Paul beszélni akart velünk. Lassan ki kellene adni egy újabb lemezt, de gőzünk sincs hogyan, mikor Jade eltűnt - válaszolt Dam. Öccsének a lány neve hallatán megrándult az arca.
 - Még mindig semmi hír róla? - nézett Zayn Joera aki csak a fejét lehajtva nemet intett.
 - Senki nem tud róla semmit - motyogta maga elé a fiatalabbik iker. - Jó lenne legalább tudni, hogy jól van-e - sóhajtott fel.
  Ahogy jobban megnéztem a srácot, feltűnt, hogy fogyott, szemei alatt halvány karikák virítottak és arcára mintha ráfagyott volna a közöny álarca. Sajnáltam őt és eszem szerint megmondtam volna neki, hogy hol találja, de a szívem hevesen tiltakozott ellene, és én hallgattam rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése