2014. május 8., csütörtök

53.rész

Zayn

   Felkaptam és bevittem az ágyra a lányt, aki nem tudta abbahagyni a sírást.
 - Shh - húztam az ölembe és próbáltam lenyugtatni. Lehunyt pillái alól patakokban folytak a sós könnyek. Hozzáhajoltam és óvatosan lecsókoltam őket. Nem akartam kihasználni, hogy ilyen zaklatott állapotban van, de a tény, hogy csak egy törölközőben ül az ölemben teljesen beindított.
 - Zayn - suttogta elhaló hangon mikor áttértem a nyaka csókolgatására. Sírása abbamaradt és helyette halk sóhajok hagyták el a száját.
 - Igen? - nyaltam végig ütőerén és szívtam meg az érzékeny bőrt amitől kéjesen felnyögött. Egyik kezemet felcsúsztattam a törölköző alá, míg a másikkal a hajába markolva húztam magamhoz. Számat ajkaira tapasztottam és nyelvemmel bejutásért kuncsorogtam, amit azonnal meg is adott, mikor megérezte ujjaimat nőiességén. Mutatóujjamat végighúztam a redői közt és felmordultam mikor megéreztem nedvességét.
 - Ne hagyd abba - zihálta a fülembe és combjait jobban szétnyitotta, hogy könnyebben hozzáférhessek.
 - Nem állt szándékomban - biztosítottam róla, miközben az arcát figyeltem ahogy ujjaimat eltüntettem az ölében.
 - Istenem - sóhajtott fel és az ajkába harapott.
  Ez volt az a pont, mikor az ágyra döntöttem és kibontottam a törölközőből, de ujjaimat nem húztam ki belőle. Végig néztem kívánatos testén. Mint egy barack ami csak arra vár, hogy beleharapjanak és felfalják.
 - Gyönyörű vagy - súgtam a fülébe és egyre gyorsabban kezdtem pumpálni. Lélegzete akadozóvá, kapkodóvá vált, majd egy apró sikolyt hallatva elélvezett. Mosolyogva húztam ki belőle az ujjaimat és mikor rám emelte élvezettől elhomályosult szemeit, lenyalogattam őket. - Hm, finom - suttogtam ajkaiba és hogy ő is részesüljön belőle, hevesen megcsókoltam. Nem tudom, hogy hogy csinálta, de kihozta belőlem a legperverzebb énemet. Nadrágom már nagyon kényelmetlen volt és mikor hozzám dörgölte magát, felnyögtem. Kacéran nézett rám és kezét az övemre tette. Szakértő gyorsasággal szabadított meg a ruháimtól. Jóleső nyögéssel dőltem hanyatt az ágyon, Jadet is magammal húzva. Újra csókolózni kezdtünk és szinte forrni kezdett a levegő körülöttünk. JB kezeit közénk csúsztatta és kezelésbe vette a férfiasságomat miközben a szemeimbe nézett.
 - Basszus - nyögtem fel, mikor felgyorsított majd hirtelen leállt. - Nem ér kínozni - morogtam, de mégis élvezettel néztem ténykedését. Egyre lejjebb kúszott, végig csókolva a mellkasomat, majd a köldököm környékét. Az élvezettől meg sem tudtam szólalni csak néhány elhaló nyögésre telt tőlem. Aztán megéreztem forró ajkait a szerszámom köré csúszni és azt hittem azonnal elélvezek. A nyelvében lévő piercing érintése különösen élvezetes volt.
 - Ha így folytatod a szádba élvezek - jeleztem neki, hogy közel vagyok a csúcshoz. Szája sarka mosolyra húzódott és még hevesebben kezdte mozgatni a fejét. Kezeimmel hajába túrtam és én kezdtem diktálni az ütemet. Éreztem a gerincem tövében egyre növekvő csomót ami pillanatokon belül felrobbant bennem, elárasztva az orgazmus jóleső érzésével. Jade mosolyogva mászott mellém és bebújt a takaró alá. Nekem megmozdulni sem volt erőm, az előbb átéltek után.
 - Jobban vagy? - kérdeztem pár perc múlva mikor normalizálni tudtam a légzésemet és a lány felé fordultam, akinek azonnal leolvadt a mosoly az arcáról.
 - Fogjuk rá - vonta meg a vállát. - A szex mindig jó terápia.
 - Elmondod, mitől buktál ki ennyire? - kíváncsiskodtam tovább.
 - Nem szeretném - nézett el mellettem.
 - Akkor mit szeretnél? - kérdeztem vigyorogva, mert éreztem, hogy lassan újra harcképes állapotba kerülök. Rám kapta a tekintetét és mintha sejtené, hogy mitől van ilyen jó kedvem, ő is elmosolyodott majd megnyalta az ajkait.
 - Az előétel megvolt, de az csak arra volt jó, hogy meghozza az étvágyamat a főfogáshoz - pislogott rám kihívóan.
 - Ú, Baby - másztam fölé - ma te leszel a főfogás - szorítottam le a kezeit a feje fölé.
  Szemeibe néztem és elvesztem bennük. Apró csókokkal és harapdálásokkal borítottam be a testét, különös figyelmet szentelve a tetoválásainak és testékszereinek.
 - Ezek újak - húztam végig a nyelvemet a csillagokon melyek a mellét díszítették. Bólintott, de nem szólalt meg csak lehunyt szemekkel élvezte a kényeztetésemet amiben a finom halmokat részesítettem. Annyira gyönyörű volt, nem is tudom Harry hogy lehetett akkora pöcs, hogy elengedte. Na jó, ez gáz - vettem mély levegőt -, hogy Hazzara gondolok miközben Jadeval vagyok. Pillanatok alatt hessegettem el a göndör képét a fejemből és az előttem lévő lányra koncentráltam. Ahogy lejjebb haladtam a testén, most először láttam meg intim piercingjét, ami már a tetőn történtek óta piszkálta a fantáziám. Megpöcköltem a nyelvemmel, mire Jade felnyögött az élvezettől. Gonosz mosolyra húztam a számat és kezelésbe vettem az apró fém darabot. Az hogy Jade teljesen bepörgött tőle, sehol nem volt ahhoz képest amit én éreztem. Új volt a dolog, de a fantáziámat teljesen kitöltötte a kép és az érzés.
 - Z..Zayn - markolt a hajamba és felfelé kezdett húzni. - Ne kínozz, csak dugj meg!
  Halkan nevetve csókoltam meg a türelmetlenül fészkelődő lányt, majd mikor nem számított rá, tövig merültem benne. Hangos sikoly szakadt ki a torkából, amit a számmal próbáltam elfojtani.
 - Úristen - nyögtem fel én is mikor megéreztem forró, szűk belsejét magam körül. Minden lökésnél hozzám ért a fém, amitől lassan az eszemet vesztettem.
 - Zayn lassíts - súgta a fülembe és én engedelmeskedtem neki. Egy mozdulattal maga alá fordított és mozogni kezdett rajtam. A látványtól ami elém tárult majdnem elélveztem. Belemarkoltam a csípőjébe és megállásra kényszerítettem.
 - Várj! - szólaltam meg rekedt hangon. - Szeretném húzni amíg lehet - vallottam be neki.
  Pimaszul elmosolyodott és őrjítően lassú tempóban kezdett kőrözni a csípőjével. Felnyögtem, hiszen így is nagyon intenzív volt az érzés. - Nem bírom - szakadt ki belőlem és újra fordítottam a helyzetünkön. Jade halkan felnevetett, de azonnal nyögésre váltott mikor megérezte a tempómat. Valami elpattant bennem és vad gyorsasággal, mély lökésekkel vettem birtokba a testét. Az izzadtság csíkokban folyt a hátamon, ahol Jade körmei is barázdákat szántottak a bőrömbe. Aztán JB teste megfeszült, melleit szinte felkínálva nekem és hüvelye a férfiasságom körül lüktetett. Száját az orgazmus sikolya hagyta el és bennem is felrobbant az érzés, ami semmihez sem volt fogható. Ráhanyatlottam, majd minden maradék erőmet összeszedve oldalra gurultam. Néztem a lány kipirult arcát, gyorsan emelkedő mellkasát és abban a pillanatban megértettem Joet. Én sem akartam többé elengedni.
 - Be kéne takarózni - suttogta álmos, fáradt hangon, de nem mozdult. Lenyúltam a földre, ahová letúrtuk az említett anyagot és magunkra terítettem. Jade kényelmesen elvackolta magát és pillanatokon belül elaludt. Egy ideig még nézegettem a kisimult arcát, ami most nyugodt volt, majd engem is elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése