2014. február 6., csütörtök

24. rész

Niall

 - Igen. Egyszer fogadásból elvettem egy lány szüzességét. Ma már nem tenném - nyögte ki, majd hirtelen a lányra nézett, akinek az arcán patakokban kezdtek folyni a könnyek. Nem kellett zseninek lennem, hogy összerakjam a dolgokat. A repülőn történteket, az utálatot és a mostani reakciót. Dühösen fordultam a göndör barátom felé, akinek úgy tűnt, még mindig nem esett le, hogy most mi van.
 - JB? - simított végig a karján Joe, de a lány elhúzódott tőle, majd felállt és kiviharzott a szobából. Harry még mindig értetlenül pislogott ránk.
 - Most mi baja van? - kérdezte.
 - Hazza, hogy hívták azt a lányt? - tettem fel neki a kérdést, hátha felfogja végre.
 - Elizabeth. Elizabeth Blackwood - mondta, majd elsápadt. - Ugye nem valami rokona volt? - habogta.
 - Baszd meg Harry! - csattant fel Joe idegesen, miközben felállt és a grabancánál fogva felrántotta a zöld szeműt is. Odaugrottunk, hogy széttudjuk őket választani, ha verekedésre kerülne a sor. - Ő, Elizabeth! A teljes neve Elizabeth Jade Blackwood - lökte el magától és a lány után sietett.
  Harry összetörten ült le a kanapéra.
 - Az nem lehet. Ő egy kedves, aranyos kislány volt - suttogta.
 - Gratulálok - néztem rá mérgesen és valamiért felfordult a gyomrom. Felálltam és otthagytam az egész társaságot, akik megütközve nézték Harryt.
  Elindultam a folyosón a szobánk felé. mikor meghallottam a keserves zokogást. Közelebb mentem a vészkijárat feliratú ajtóhoz, ami mögött JB és Joe ültek összeölelkezve.
 - Csssssh - simogatta a lány hátát. - Hát ezt temetted magadba - mondta neki, mire a lány még jobban sírni kezdett. - Kicsim, nézz rám - próbálta felemelni az állát, de a lány nem engedte, inkább a fiúhoz bújt. - Megölöm - morogta dühösen, mire a lány végre rá nézett.
 - Ne haragudj - hüppögte.
 - Rád? Édesem, miért haragudnék rád?
 - Mert...mert...én elhittem neki mindent, amit mondott és...és lefeküdtem vele. Úgy szégyenlem magam - zokogott fel ismét. A szívembe tőrt forgattak szavaira.
  Joe az ölébe ültette és ringatni kezdte. Jade lassan megnyugodott és el-elakadó hangon mesélni kezdte a történetet. Kezem ökölbe szorult, ahogy hallgattam. Teljes mértékig megértettem a gyűlöletét, amit irántunk érzett, hiszen a fiú, aki megkeserítette az életét, a mi barátunk volt és azt gondolhatta, hogy mi is ilyenek vagyunk. Percekig hallgattam a beállt néma csendet, majd meghallottam a lány suttogását.
 - Szükségem van rád.
  Belestem az ablakon és láttam, hogy Joe őrült gyorsasággal kezdte vetkőztetni Jadet. Elpirultam mikor rájöttem, hogy mire készülnek. Most kezdtem felfogni, hogy mit jelent náluk ez a barátság extrákkal. Ha az egyiknek szüksége volt megnyugvásra, a másik segített és fordítva. Joe volt az egyetlen, akiben Jade megbízott és közel engedte magához, de csak testileg. Érthető volt, hogy nem bízik többé a férfiakban. A sajnálatom átcsapott dühvé, amit a barátom irányába kezdtem táplálni. Öles léptekkel indultam vissza a szobába, ahol nem olyan rég otthagytam azt az idiótát. Belépve körülnéztem és rá kellett jönnöm, nem változott semmi. A többiek elkülönülve ültek Harrytől, aki maga elé meredve nézett a semmibe, de ahogy meghallotta a lépteimet, felnézett rám.
 - Jade? - kérdezte rekedten.
 - Jó kezekben van - vetettem oda neki, mert nem tudtam, hogy mit kezdjek az érzéssel, ami a belsőmet mardosta.
 - Én, sajnálom - motyogta, de ezzel csak jobban felidegesített és ahogy elnéztem, nem csak engem.
 - Sajnálod? - kiáltott fel Damien. - Ember, tudod te mit tettél? - nézett rá dühösen. - Soha nem tudtam, hogy honnan van JB-ben ennyi gyűlölet a férfiak iránt, de most már meg van. Kössz.
 - Azt hiszem, hogy jobb lenne, ha most elmennétek - szólalt meg Pepe is és az ajtó felé bökött a fejével.
  Néma csendben szedelőzködtünk össze és visszatértünk a mi lakosztályunkba. Mindenki magába mélyülve gondolkodott a történteken.
 - Fiúk - szólt utánunk Harry, mikor lefekvéshez készülődtünk. - Én tényleg sajnálom és megpróbálom valahogy rendbe hozni.
 - Nem tudom Hazza - ingatta meg Liam a fejét. - Ez nagyon durva és nem hiszem, hogy egy sajnálom segítene - mondta és magunkra hagyott.
 - Kell egy kis idő, míg feldolgozom - suttogta Zayn és ő is elment aludni.
 - Jobb ha egy darabig kerülsz - adtam tudtára én is, hogy mit gondolok róla, de mielőtt beléptem volna a szobámba, még visszanéztem. Louis leült Harry mellé és átölelte a vállát. Na igen, az ő híres barátságuk úgy látszik, ezt is túl éli. - ingattam meg a fejem, miközben Harry a sajátját a kezei közé süllyesztette és néma zokogásba kezdett.

2 megjegyzés:

  1. szia
    na neeee... ezt nem hiszem el.... senkitől nem kapott??? miééért???? pedig megérdemelte volna..... mindenki aki ilyet csinál megérdemelné.... valahogy most nem tudom sajnálni.... de azért remélem sikerül neki jóvá tenni.. vagy ha azt nem is de elfogadhatóbbá.... és még ő sír... és Jade??? igen neki lenne joga itt sírni... az ő életét tette tonkre.... de változni és változtatni sosem késő.. én szorítok nekik... és neked is, szeretem a torténeted... puszi Viki

    VálaszTörlés
  2. Szia Viki!
    Jó érzés olvasni, hogy ennyire lelkes vagy és szíveden viseled Harry és Jade sorsát. Nem árulok el nagy titkot, hogy sokáig kell tepernie Hazzanak, hogy valamelyest jóvá tegye a múltban elkövetett hibáját. Örülök, hogy tetszik a történet, remélem ez a továbbiakban is így marad. Pusszancs: Dolores

    VálaszTörlés