2013. december 28., szombat

5. rész

Harry

 - Gyere már, Hazza! - kiabált Liam a földszintről. - Paul kinyír minket, ha elkésünk.
 - Jövök már - morgolódtam magamban és szép ráérősen  lépkedtem lefelé a lépcsőn.
 - Ne csináld már szerelmem - ragadta meg Louis a kezemet és az ajtó felé húzott. - Mi a baj Baby? - pislogott rám úgy, hogy elnevettem magam.
 - Semmi, csak bal lábbal keltem fel - nyugtattam meg. Beültünk az autóba és Niall - legnagyobb bánatára - meg se álltunk a stúdióig. Szokás szerint hatalmas tömeg állt a bejáratnál. Szebbnél szebb lányok vártak minket sikongatva, sírva és néhányan mindenre készen. Szó szerint mindenre. Elég lett volna csak rámutatnom bármelyikre, már lett volna ágymelegítőm éjszakára, de ma valahogy nem vágytam erre. Üresnek éreztem magam. Gyorsan kiosztottunk néhány autogramot és csináltunk pár közös fényképet. Sietősen léptünk be a TV stúdióba. Lenyomtak egy székre és pillanatokon belül kész sminkkel és frizurával álltam a többiek mellett. Benn a stúdióban már folytak a felvételek és csak arra vártunk, hogy szólítsanak minket.
 - A fiatal lányok álmai, a lányos apák rémálmai. Hölgyeim és uraim a One Direction! - hallottuk meg Anne Montoya hangját. Vigyorogva léptünk be a reflektorok közé. Integettünk, majd helyet foglaltunk a számunkra fenntartott kanapén.
 - Sziasztok, fiúk! - mosolygott ránk kedvesen a nő.
 - Hello, Anne! - köszöntünk illendően.
 - Ugye tudjátok, hogy miért vagytok itt?
 - Persze. Ma tudjuk meg, hogy ki jön velünk Los Angelesbe - válaszolt vigyorogva Louis, miközben  a tenyerét dörzsölte.
 - Így van - bólintott a nő. - Itt van ez a hatalmas kerék, amiben azoknak a lányoknak a neve van, akik helyesen válaszoltak az öt feltett kérdésre. Szeretném, ha kisorsolnátok a nyertest.
Felálltunk a helyünkről és a kerék mellé álltunk.
 - Azta! - nyögtem fel, mikor megláttam, hogy mennyi nyertes név van benne.
 - Valami baj van Harry? - érdeklődött Anne.
 - Nincs, csak meglepődtem, hogy mennyien szeretnének velünk tartani Amerikába - adtam választ a kérdésére.
 - Hát igen - vigyorgott mellettem Niall -, kár, hogy csak egy lányt vihetünk magunkkal.
 - Miből gondolod, hogy lány? - húzkodta a szemöldökét Louis.
 - Csak remélni tudom - pirult el a szőke ír.
 - Akkor fiúk - nézett ránk a műsorvezető -, hogy csináljuk? Ki nyúl bele a kerékbe?
 - Harry - vágták rá egyszerre.
 - Miért pont én? - értetlenkedtem.
 - Legyen kire fognunk, ha nem jól választasz - vigyorgott Zayn.
 - Hát Harry, úgy látom, hogy a fiúk azt szeretnék, ha te húznád ki a szerencsés nyertest. Megforgatom a kereket, majd kihúzhatod a lány nevét - tekerte meg a kallantyút a nő.
 A gyomrom összeszorult az idegességtől, mert tudtam, hogy most valakinek rajtam múlik a boldogsága. Anne kinyitotta az ajtót, vettem egy mély lélegzetet és benyúltam a nevek közé. Nem gondolkodtam, az első lapot, ami a kezembe akadt megfogtam és kihúztam.
 - Ez gyorsan ment - nevetett mellettem Anne. - Mire gondoltál közben?
 - Arra, hogy sajnálom, hogy a többieket nem tudjuk magunkkal vinni - adtam egy diplomatikus választ.
 - Nézzük, hogy ki a szerencsés - jelezte, hogy olvassam fel. A fiúk mellém léptek és egymásra vigyorogtunk.
 - Egy, kettő, három - számolt Liam halkan, majd egyszerre kiabáltuk bele a kamerába:
 - Jade Blackwood!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése